Doorgaan naar hoofdcontent

W.I.P. woensdag #1


Welkom bij W.I.P woensdag #1!
Om te beginnen zal ik voor alle zekerheid even iets ophelderen. W.I.P. is de afkorting voor Work In Progress. Oftewel lopende (of in mijn geval vaak onafgemaakte) projecten.
Herken je dat? Ben je iets onwijs leuks aan het maken/haken komt er opeens iets voorbij dat NOG LEUKER is. Vaak lukt het me vervolgens niet om mijn ook onwijs leuke project eerst af te maken waardoor het in een mand in mijn woonkamer of op zolder belandt om vervolgens veel te lang niet aangeraakt/afgemaakt te worden. Vanaf vandaag wil ik iedere woensdag zo’n project met jullie delen onder de noemer #wipwoensdag.

Het project dat ik deze allereerste editie van #wipwoensdag met jullie wil delen is deze super vrolijke gerbera deken naar patroon van Kuuyu. Door het zonnige weer van de afgelopen dagen kreeg ik opeens weer helemaal zin in deze kleurrijke deken en haakte er gisteravond een paar bloemen bij. Het lijkt me geweldig om als de deken af is er lekker op te picknicken met Roos.


Doe jij ook mee met je #wipwoensdag door één van jouw lopende projecten op Instagram te delen met deze hashtag? Het lijkt me super leuk om jouw projecten te zien!

Liefs,
Suzanne

Reacties