Doorgaan naar hoofdcontent

Pop-up box kaart (met gratis videotutorial en sjabloon)

Ik maakte weer een nieuwe kaart. Dit keer een pop-up box kaart. Ik vind het zo leuk om driedimensionale kaarten te maken, die je toch gewoon in een normale envelop kunt versturen! Het feestje met open maken is dan nog groter.

Ook deze keer maakte ik een video tutorial zodat jullie zelf ook aan de slag kunnen met de pop-up box kaart! Het gratis bijbehorende sjabloon vind je hier.
Net als bij het schuifdoosje dat ik eerder deelde maakte ik gebruik van de prachtige bloemen van een gratis download van Karin Joan.

Maar laat je creativiteit er vooral op los en geef je eigen invulling aan deze kaart.  Kijk eens rond wat je allemaal hebt liggen aan plaatjes en stempels, teken je eigen plaatjes, de mogelijkheden zijn eindeloos!

Ik zie jouw pop-up box kaarten graag! Deel je ze met me op Instragam?

Groetjes Suzanne

Reacties